Методкомісія класних керівників і майстрів виробничого навчання
Проблемна тема методичної комісії:
"Впровадження в практику роботи новітніх технологій як фактор підвищення результативності виховної роботи"
Пріорітетні напрями діяльності методичної комісії класних керівників та майстрів виробничого навчання:
Забезпечити якість інноваційспільним пошуком, відпрацюванням і впровадженням кращих традиційнихі нових взірців педагогічгої діяльності взаємним спілкуванням, обмін досвідом;
Підвищення професійного та методичного рівня педагогічних працівників.
Дмитришина Г. В. нагородженна дипломом НМЦ ПТО в Тернопільській області переможців конкурсу в номінації "Проектні технології" за розробку проекту вивчення рідного краю "Шумщино! Земля прекрасна і світла".
Методкомісія гуманітарних і суспільних дисциплін
Наші напрацювання:
Проекти (колективні):
1. "Література і моя професія"
2. "В окепні рідного народу відкривай духовні острови"
Публікації:
1. "Література і моя професія" (журнал "Все для вчителя" 2013)
2. Презентація акції "Сім чудес Шумщини"(учительський онлайн-журнал 2013)
Традиційні заходи:
1. Предметні тижні.
2. Книжкові виставки до ювілейних дат.
3. Конкурси ілюстрацій до художніх творів.
Наші здобутки:
1. І місце в обласній олімпіаді з історії (2012) викладач Шишковський В. В.
2. І місце в обласній олімпіаді з німецької мови (2013) викладач Торган М.І.
3. І місце в обласній олімпіаді з німецької мови (2014) викладач Торган М.І.
Засідання літературно-мистецького об'єднання "Соняшник".
Методкомісії майстрів виробничого навчання та викладачів професії механізатор
Склад метод комісії
Викладачів вищої категорії:
Майстрів В/н ІІ категорії:1
Майстрів в/н:7
Голова метод комісії:
Дмитришина Галина Володимирівна
Тема над якою працює методкомісія: Здійснення індивідуального підходу до учнів на основі вивчення їх навчальних можливостей.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ:
Вивчення змісту навчальних планів і програм та внесення пропозицій щодо їх удосконалення.
Вивчення наказів, інструктивно-методичних листів і розробка заходів з їх реалізації.
Обговорення переліків навчальних робіт, планів виробничого навчання, комплексних контрольних завдань для проведення поетапної кваліфікаційної атестації.
Розгляд змісту і результатів проведення перевірних і кваліфікаційних пробних робіт.
Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів і професій; аналіз стану і результатів навчально-виховного процесу, результатів методичної роботи педагога.
Розробка заходів з підвищення якості навчання і виховання учнів.
Вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, ППД, аналіз результатів цієї роботи.
Обговорення заходів з КМЗ навчально-виробничого процесу, методичних рекомендацій з ефективного використання дидактичних матеріалів, створення засобів навчання.
Обговорення планів позакласної роботи з учнями з предмета, предметних місяців, олімпіад тощо.
Огляди методичної літератури, фахових видань.
Обговорення підготовлених методичних матеріалів, відкритих уроків та позаурочних заходів.
Творчі звіти викладачів та майстрів в/н про роботу над обраною методичною темою (обов’язково тих, хто атестується).
Обговорення питань про роботу з обдарованими учнями.
Аналіз результатів діагностичних заходів, державної підсумкової атестації, державної кваліфікаційної атестації учнів, проведення поетапної кваліфікаційної атестації.
Доведення до відома інформації про результати участі у роботі обласних заходів НМЦ ПТО.
Вивчення практики роботи виробничих підприємств.
Виявлення, вивчення, узагальнення передового педагогічного досвіду.
Розробка рекомендацій щодо забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів.
Аналіз результатів перевірок ПТНЗ, внутрішнього контролю, розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення навчально-виховного процесу;
Організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам; організація взаємовідвідування уроків, відкритих уроків та їх обговорення.